Aktuelt

Her kan du følge med på nyheter, få gode tips og råd fra høyskolen, samt lese siste nytt fra studenter og tidligere studenter.

Les studenthistoriene til eksisterende studenter og karrierehistoriene til tidligere studenter. Få med deg tips og råd for studenter, siste nytt i studentnytt.

Nysgjerrig på livet som nettstudent? Bli inspirert av studentenes egne erfaringer på internships og utveksling.

Ønsker du å lese historier fra et spesifikt fagområdene kan du se på aktuelt innen psykologi, digital markedsføringmedisin og helse, eller ernæring eller statsvitenskap og internasjonale relasjoner.

Lyst å dele din historie? Vi tar gjerne i mot tips om saker/studenthistorier - send til nettside@oslonh.no.