Kvittering på innsendt søknad

Tusen takk for din søknad.

En søknadskvittering er nå sendt deg på e-post. Har du søkt på både høyskolen og fagskolen, vil du få en kvittering fra hver skole.

• Har du søkt åpne studieprogram kan du regne med å få studieplass så lenge du kan vise til generell studiekompetanse eller dokumentasjon på at du oppfyller opptakskravene ved Oslo Nye Høyskole. Opptakskrav ved fagskolen, kan du lese mer om her
  • Dersom du har søkt på master i psykologi, vil første opptaksrunde gjennomføres etter første søknadsfrist 15. mars.
  • Dersom du har søkt på fysioterapi eller medisin 1+5 vil første opptaksrunde gjennomføres etter første søknadsfrist 15. april.
  • Her kan du ettersende vedlegg til søknaden din til ONH om du ikke fikk med alt nå. Skal du ettersende vedlegg til fagskolen, kan du ettersende dem her.

Du hører snart fra oss angående søknaden din!

PS: Hvis du ikke mottok en søknadskvittering på e-post rett etter at du søkte, kan noe ha gått galt. Kanskje du brukte feil epost-adresse? Forsøk èn gang til.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger hjelp!
For Oslo Nye Høyskole: tlf.: 23233820 | e-post: hei@oslonh.no
For Oslo Nye Fagskole: tlf.: 41260140 | e-post: hello@oslonf.no