Årets medstudent 2022

Årets medstudent er en pris som går til en student som har utmerket seg med å bidra til et positivt miljø - en student som gjør noe ekstra for sitt studie- og læringsmiljø. Det er studentene selv som nominerer kandidater til prisen. I år var det Ingrid som stakk av med seieren!

Ingrid Marie går andre året på bachelorprogrammet psykologisk helsearbeid, hvor hun også er tillitsvalgt. Hennes medstudenter beskriver henne som positiv og inkluderende, og som svært aktiv og reflekterende i forelesningene. Ingrid Marie er en veldig imøtekommende person, som er lett å snakke med enten du kjenner henne eller ikke, og som alltid vil være der for å hjelpe og motivere deg.

Ingrid Marie har også utmerket seg hos de ansatte på høyskolen, blant annet med sitt engasjement i studentrådet og i LOKUT (Lokalt organ for kvalitet i utdanningen). Hun har tatt initiativ for et godt studentmiljø både i og utenfor klasserommet, og viser seg tydelig som en person som ønsker det beste for alle rundt seg.

Vi gratulerer så mye!