Betingelser og vilkår

Ved å huke av på betingelser og vilkår så godtar du følgende:

Jeg godtar at Oslo Nye Høyskole sender meg relevant informasjon om søknadsprosessen og studiene jeg har søkt på, både på sms og e-post.

Min søknad er ikke bindene, og det er først når jeg mottar et eventuelt tilbud om studieplass at jeg binder meg ved å signere en studiekontrakt.

Jeg forstår at Oslo Nye Høyskole ikke deler mine persondata med andre enn systemleverandører som brukes bla. for å kommunisere med meg i forbindelse med opptaksprosessen og for å behandle søknaden min.

Les vår personvernerklæring

Dersom jeg ikke starter som student på Oslo Nye Høyskole vil mine persondata slettes etter at opptaket er ferdig dersom ikke andre lover krever at høyskolen oppbevarer disse (feks Arkivloven eller Regnskapsloven).

Dokumentkontroll: Vær oppmerksom på at ca. 10 % av søkere som blir tatt opp til studier blir trukket ut til å fremlegge originale vitnemål og attester. Forfalskning er straffbart, og forsøk på dette vil politianmeldes.