To jenter som smiler

Velkomstuka 2023

Velkomstuka lages av og for studenter ved Oslo Nye Høyskole. Uka vil bestå av ulike aktiviteter hvor alle studentene skal bli kjent med både hverandre og Oslo.

Om Velkomstuka

Når: 29. august - 3. september 2023
Hvor: På campus, og rundt i Oslo
Påmelding: Fadderstyret selger billetter mandag 14. august og man-fre 21.-25. august. Du finner dem på Loftet på Oslo Nye Høyskole.

Jente med fadder-tskjorte

Bli fadder!

Ønsker du som allerede er student på Oslo Nye Høyskole å være fadder? Bli med på en sosial uke, få nye bekjentskap og vær med å skape gode minner for førsteårsstudentene.

Har du spørsmål om det å bli fadder, kan du sende de til fadderstyret her: fadder@oslonh.no.

Påmeldingsskjema for å bli fadder finner du her!

Følg oss i sosiale medier

Har du spørsmål er det bare å gå inn på facebooksiden “Fadderuka ONH  #ONHfadder”, eller sende en mail på fadder@oslonh.no.

Fadderstyret 2023

• Karin Johnsen
  • Elida Rosten Syversen
  • Marcus Borgersen Bringaker
  • Isabel Betele

Vi i fadderstyret gleder oss utrolig mye til å møte nye fjes til høsten!

Fadderstyret selger billetter på følgende tidspunkt:

• mandag 14. august (tidspunkt kommer)
  • man-fred 21.-25. august (tidspunkt kommer)

Du finner dem på Loftet på Oslo Nye Høyskole.

Å være med på velkomstuken vil koste en liten sum for å dekke aktivitetene

(priser kommer)

Nei, du bestemmer helt selv hvilken aktiviteter du vil være med på og ikke.

Ja!! Det kommer til å bli en veldig opplevelsesrik uke - og vi ønsker deg hjertelig velkommen. Du finner påmeldingsskjema her!

Lurer du på noe om å være fadder, kan du sende melding til fadderstyet her fadder@oslonh.no

<3