karriereveileder Maria snakker foran alumni

ONH Alumni

ONH Alumni er nettverket for deg som har fullført en grad hos oss. Alumni betyr «tidligere student». Som alumni inviteres du til sosiale og faglige arrangementer, og du får muligheten til å opprettholde og utvide ditt profesjonelle nettverk.

Dette betyr alumninettverket for deg

• du blir invitert til faglige arrangementer i regi av ONH
  • du kan delta på og arrangere alumni-treff
  • du får tilgang på gratis karriereveiledning og karrierearrangementer
  • du får hele 40 % rabatt på alle enkeltemner og årsstudier hvis du vil studere mer hos oss
  • du får tilsendt ONH Alumni sitt nyhetsbrev
  • du får muligheten til å sitte i ulike råd ved høyskolen, være gjesteforeleser eller bidra til arbeidslivskontakt og relevans i utdanningene på andre måter.
  • du opprettholder kontakten med studievenner og forelesere, samt utvider et kontaktnettverk som kan være gunstig for din videre karriere.

La oss holde kontakten!

Vil du bygge på kompetansen din?

Nettbasert videreutdanning gir deg oppdatert, praktisk og formell kompetanse som enkelt lar seg kombinere med en travel hverdag.

Her finner du en oversikt over våre videreutdanningsmulighetene

Har du spørsmål eller ideer til ONH Alumni?

Ta kontakt med oss på karriere@oslonh.no eller tlf. 23233820. Vi håper å høre fra deg!

Alumni-aktiviteter

Å arrangere gjenforening med klassen, er en perfekt anledning til å ta opp kontakten med venner fra studietiden. Om klassen din ønsker å møtes igjen kan vi hjelpe til med blant annet utsendelse av invitasjoner, finne faglige bidrag til arrangementet og tilrettelegge for lån av lokaler på høyskolen.

Har du lyst til å organisere en gjenforening? Kontakt oss for mer informasjon på karriere@oslonh.no

Bli med i en nettverksgruppe og hold deg faglig oppdatert også etter endt utdanning. Gjennom nettverksgruppen får du anledning til å møte andre med samme faginteresser som deg, dele kunnskap og utvide ditt profesjonelle nettverk. Nettverksgruppene drives av alumner og arrangerer årlige nettverkstreff.

Vi har ingen aktive nettverksgrupper for øyeblikket. Ønsker du å etablere en nettverksgruppe for ditt fagområde som frivillig alumni? Kontakt oss for mer informasjon på karriere@oslonh.no

Ønsker du å rekruttere fra Oslo Nye Høyskole, holde bedriftspresentasjon eller delta på karrieredager? Vi er alltid på jakt etter nye samarbeidspartnere, og ønsker særlig å knytte oss til våre alumner i arbeidslivet. Oslo Nye Høyskole er opptatt av arbeidslivrelevansen i utdanningen, og vil legge til rette for møtepunkter mellom arbeidslivet, våre studenter og alumner.

Om det er aktuelt for deg og din virksomhet å samarbeide om internship, bedriftsbesøk, jobbskygging, studentoppgaver eller noe helt annet – ta kontakt på karriere@oslonh.no

Bli karriereklar med podkasten "Karriereklar" - hvor Maria, Thomas og gjester tar opp aktuelle temaer knyttet til utdanning og jobb. Podkasten er for deg som er student, nyutdannet eller nysgjerrig på karriererelaterte spørsmål.

Mer informasjon om Karriereklar podkasten her

Rett til podkasten på Spotify her