ÅRETS MEDSTUDENT: Mariell Simone Mjøen (Foto: Privat)

Årets medstudent er kåret

Årets medstudent er en pris som går til en student som har utmerket seg med å bidra til et positivt miljø - en student som gjør noe ekstra for sitt studie- og læringsmiljø. Det er studentene selv som nominerer kandidater til prisen. I år var det Mariell som stakk av med seieren.

Publisert i Nyheter Tirsdag 29. juni, 2021 - 09:08 | sist oppdatert Mandag 28. februar, 2022 - 13:06

Vinneren av Årets medstudent er Mariell Simone Mjøen!

Mariell er vara tillitsvalgt for nettstudentene på psykologi og i Klagenemda, hun sitter i Linjeforeningen for psykologistudentene (LiPS) og har vært med på å starte Spillforeningen og Foreningen for nettbaserte studenter.

Hennes medstudenter beskriver henne som kunnskapsrik, engasjert, empatisk og raus:

Mariell bidrar stort på studiet sitt, både faglig og sosialt. Hun møter alltid forberedt, stiller gode og reflekterte spørsmål og er behjelpelig ovenfor sine medstudenter, uansett hva det måtte være.

Hun har dannet kollokviegrupper, hvor hun selv bidrar til gode diskusjoner, i tillegg til å få med seg alle andre. Mariell har alltid humøret på topp og inkluderer og ser andre, og passer på at alle på studiet har det bra.

Mariell sprer også sine gode holdninger gjennom en rekke ulike verv. Hun tar initiativ, har gode ideer og gjør en strålende innsats for de rundt seg.

Hun er flink til å engasjere seg i studentsaker og jobber spesielt hardt for å fremme nettstudenters rettigheter og sikre at også nettstudentene har et godt sosialt miljø.

Vi gratulerer så mye!